Pajūrio naujienos
Help
2024 Kovas
Pi 4111825
An 5121926
Tr 6132027
Ke 7142128
Pe18152229
Še29162330
Se310172431
Komentarų topas

Klebonas Astijus Kungys teigė, kad generalinio direktoriaus Juozo Maksvyčio (dešinėje) misija yra vadovauti ir kurti „Tereką“.

Stebint maždaug 150-čiai darbuotojų, vilkinčių specialiai tai dienai užsakytais ir padovanotais dangaus melsvumo marškinėliais, kurių priekyje baltai parašytas tarptautinis įmonės pavadinimas „FlexBlow“, o nugaroje – žodis „Freedom“ (laisvė), „Tereko“ vadovai pristatė šios bendrovės misiją.

Pradėti reikia nuo savęs

„Įmonė be misijos vizijos yra tas pats, kas laivas be kompaso, abiem atvejais keliauti būtų sudėtinga“, – renginį pradėjo generalinis direktorius Juozas Maksvytis. Jis prisiminė ir girdėtą istoriją apie tai, kad, vykstant didelėms statyboms, dviejų statybininkų buvo paklausta, ką jie čia daro. Vienas atsakęs, jog pila skiedinį ir deda plytą ant plytos, o kitas – kad stato katedrą.

„Yra skirtumas – dėti plytą ant plytos ar katedrą statyti?“ – retoriškai klausė direktorius. Anot jo, ir senais laikais stipriausia būdavo laikoma ta gentis, kuri turėdavo tikslą arba misiją.

Pasak renginyje dalyvavusio Kretingos parapijos klebono Astijaus Kungio, senovėje žmonės turėdavę vien tik vardus, o vietoj pavardžių atsirasdavo apibūdinimas, iš kokios vietovės kilę arba kokią misiją atlieka – pavyzdžiui, Vincas Škotas dėl to, kad iš Škotijos, o Jonas Krikštytojas – kad krikštija. Neatsitiktinai savo mobiliajame telefone šalia vardo vietoj pavardės brolis Astijus įsirašęs Juozas Terekas, mat ši bendrovė – tai generalinio direktoriaus misija. Žvelgdamas į melsvą jūrą darbuotojų, klebonas akcentavo, kad ir ši spalva juos vienija, siunčia žinutę, jog jie yra viena stipri kaip kumštis komanda, taip pat dalyvaujanti misijoje. Bet kolektyve didžiausiu bendruomenės turtu darbuotojas tampa tik tada, kai viduje yra laisvas, kai į darbą ateina geros nuotaikos, nes, jei bus susierzinęs, į disharmoniją įvels kitus, o tada misija bus neįmanoma. A. Kungio žodžiais, kiekvienas žmogus turi asmeninius gyvenimus, šeimas, augina ir į mokslus leidžia vaikus. Tačiau, jei į darbą ateina ne dėl bendro gėrio, o vien tik dėl atlyginimo, nebus išsilaisvinęs. „Kiekvienam misiją reikia pradėti nuo savęs“, – akcentavo klebonas.

Išsiskiriančiais melsvais marškinėliais vilkinti bendrovės „Terekas“ komanda pademonstravo draugiškumą ir vienybę.

Akcentavo laisvę ir pagarbą

Kodėl kai kurios pasaulio organizacijos darbuotojus įkvepia susitelkti, o kai kurios – ne, paaiškino „Tereko“ vykdomasis direktorius Gintautas Maksvytis: esą vienos žino, ką daro, dalis žino, kaip daro, ir tik kelios didžiosios – kodėl tai daro. „Facebook“, „Apple“ „Google“ – nebe vienos didžiosios, šalia jų stojasi „Terekas“. Nuskambėjus muzikos akordams ir nuslydus mėlynai uždangai, plojimais buvo sutiktas masyvus plakatas su logotipu ir išdėstyta „Tereko“ misija. Pasak G. Maksvyčio, išgryninant ją, buvo žvelgta 25-erius metus į praeitį ir tiek pat – į priekį.

„Atradimas buvo tas, kad įmonei sekėsi tuomet, kai kūrėme sprendimus, išlaisvinusius mūsų klientus. Be to, mes ir patys atsiradom tik tuomet, kai Lietuva atgavo laisvę“, – kalbėjo vykdomasis direktorius. „Tereko“ bendrovė Lietuvoje buvo viena pirmųjų, pradėjusių gaminti plastikinius butelius, ir klientams nebereikėjo važiuoti jų pirkti į Lenkiją. „Terekas“ sukūrė ir lanksčiausias pasaulyje universalias taros pūtimo mašinas, kuriomis susidomėjo daugelio užsienio šalių klientai, produktas, pagamintas Kretingoje, greitu laiku keliaus ir į Meksiką, ir į Saudo Arabiją. O kad galėtų didinti pajėgumus, prieš mėnesį pradėta statyti nauja gamykla Vytauto gatvėje. Įmonė ir toliau klientams teiks sprendimus, garantuojančius laisvę, komfortą bei finansinę sėkmę.

„Pasaulio vieni neužimsim, reikės partnerių, o juos pritrauksim suteikdami realias verslo augimo galimybes“, – komentavo G. Maksvytis. Anot jo, vienas „Tereko“ įsipareigojimų – rūpintis gamta globaliai, o Kretinga – lokaliai. „Danai didžiuojasi savo „Lego“ gamykla, o mes norim, kad Kretinga mumis didžiuotųsi“, – kalbėjo vykdomasis direktorius. Jo žodžiais, kad visas ratas suktųsi, įmonei reikia toliau žvalgytis rinkoje ir kurti pelningas inovacijas.

Renginiui baigiantis, vykdomasis direktorius darbuotojų prašė atsakyti į tris klausimus: kokia kolektyvo darbo prasmė, kodėl šie žmonės kasdien eina į darbą, kas yra tie herojai, pavaizduoti misijos logotipe? Šmaikštaudamas direktorius pirmiems atsakiusiems pažadėjo picą be eilės, nes po oficialiosios dalies viso kolektyvo laukė vaišės ir dovanos.


Visos teisės saugomos. © 2006-2017 UAB 'Pajūrio naujienos'. Atsakomybės apribojimas. pingvinas